Mensen vragen mij wel eens wat ik doe. Ben jij dan zo’n virtual assistant? Niet echt. Je kunt mij beter zien als een personal assistant die secretariële en financieel-administratieve diensten levert. Ik organiseer, plan en structureer. Dat is waar eigenaren en managers van mkb-bedrijven mij voor inhuren. Én niet te vergeten curatoren en partners van advocatenkantoren, want de advocatuur is en blijft mijn specialisme. Voordat ik in 2019 koos voor het zelfstandig ondernemerschap, werkte ik als medewerkster insolventies en juridisch secretaresse bij een aantal kantoren in Roermond.
Groot voordeel: je hoeft me niet op de loonlijst te zetten. Veel zelfstandige ondernemers vinden dat een prettige gedachte. Ik ben flexibel in mijn dagen en uren. Heb je me op een bepaald moment meer nodig, dan plannen we dat in goed overleg gewoon in. Ik werk zelfstandig en pak zaken proactief op. Omdat ik zelf ook ondernemer ben, kan ik zeker op financieel-administratief gebied goed met je sparren en meedenken.
Mijn naam is Marleen Timmermans en dit zijn de drie werkgebieden waarop ik jou kan ondersteunen: